Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 kwietnia 2012

Smoczyca

Do pisania bloga zbierałam się od zawsze ale nigdy nie miałam na to czasu, pomysłu, chęci. Wydawało mi się, że moją największą pasją są podróże więc o nich trzeba mi pisać ale jakoś nie mogłam znaleźć właściwego rytmu i weny. Szukałam dalej.

Zupełnie niedawno zrozumiałam, że w tym moim zakręconym życiu wcale nie chodzi o podróże tylko o zbieractwo i szeroko pojęte szperactwo. Podczas wiosennych porządków dotarło do mnie, że jestem jak tolkienowska smoczyca, która delikatnie mówiąc zalega na stosie błyskotek i ani mysli się nimi z kimś dzielić.

Wydobywam więc z czeluści zapomnienia wszystkie stare gazety, pamiątki rodzinne, zakurzone, pełne szpargałów pudełka żeby o nich pisać.

Zapraszam do zapoznania się z blogiem magazyniera, szperacza i smoczycy w jednym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz